AcasăActualitateFăcând asta noaptea, riscul de boli de inimă și accident vascular cerebral...

Făcând asta noaptea, riscul de boli de inimă și accident vascular cerebral se reduce cu 75%!

Boala cardiovasculară este principala cauză de deces atât în ​​rândul bărbaților, cât și al femeilor, ucigând o persoană la fiecare 34 de secunde. Veștile bune? Deși sănătatea precară a inimii poate avea un efect devastator, majoritatea cazurilor de boli de inimă și accident vascular cerebral pot fi prevenite, spun experții. De fapt, un studiu recent a constatat că schimbarea unui obicei de noapte poate reduce riscul acestor două afecțiuni cu 75 la sută. Citiți mai departe pentru a afla care dintre schimbări poate face o diferență uluitoare pentru sănătatea inimii dvs. și de ce chiar și o schimbare progresivă poate face toată diferența.

Ce puteți face pentru a ajuta la prevenirea bolilor de inimă

Majoritatea oamenilor nu dorm suficient. Experții spun că ar trebui să dormi între șapte și nouă ore pe noapte. Cu toate acestea, conform Raportului Săptămânal privind Morbiditatea și Mortalitatea publicat de Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC), unul din trei adulți nu reușește în mod regulat să doarmă suficient.

„Schimbările stilului de viață, cum ar fi mersul la culcare la aceeași oră în fiecare noapte, ridicarea la aceeași oră în fiecare dimineață și oprirea sau scoaterea televizoarelor, computerelor, dispozitivelor mobile din dormitor, pot ajuta oamenii să aibă somnul sănătos de care au nevoie”, spun experţii.

Urmărirea acestor obiceiuri de somn reduce riscul de boli de inimă și accident vascular cerebral cu 75%.

Bazându-se pe cercetările anterioare care au stabilit legături între durata slabă a somnului și evenimentele cardiovasculare, un studiu recent realizat de Societatea Europeană de Cardiologie a lansat un studiu crucial despre care obiceiuri specifice somnului vă pot reduce riscul de boli de inimă și accident vascular cerebral.

Studiul a analizat răspunsurile la chestionar de la 7.200 de participanți şi s-a investigat în special cinci obiceiuri de somn: să dormi șapte până la opt ore, să nu aibă insomnie rar sau niciodată, să nu aibă somnolență frecventă în timpul zilei, să nu aibă apnee în somn și să fii „persoană matinală”. Pentru fiecare obicei de somn menținut optim, participanților li s-a acordat un punct. Cercetătorii au verificat legătura dintre bolile coronariene și accidentul vascular cerebral, la fiecare doi ani timp de un deceniu, căutând relații între obiceiurile de somn și afecțiunile coronariene.

Rezultatele au fost chiar cele mai izbitoare atunci când cercetătorii i-au comparat pe cei cu un scor de zero sau unu cu cei cu un scor de cinci. Cei cu obiceiuri optime de somn au avut un risc cu 75% mai mic de boli de inima sau accident vascular cerebral, comparativ cu cei cu cele mai slabe obiceiuri de somn. Cercetătorii au estimat că șapte din 10 evenimente cardiovasculare ar putea fi prevenite prin practicarea unor obiceiuri optime de somn.

Cercetătorii au aflat, de asemenea, că este posibil să vă reduceți treptat riscul de boli de inimă și de accident vascular cerebral, concentrându-vă pe un obicei bun de somn la un moment dat. Ei au ajuns la concluzia că participanții la studiu au reușit să-și reducă bolile coronariene cu 22% pentru fiecare creștere cu un punct a scorului de somn.

A avea un somn bun este o modalitate de a vă reduce riscul de boli de inimă și accident vascular cerebral, dar nu este singurul factor pe care îl controlați. Experții spun că îți poți reduce riscul și apelând o dietă sănătoasă, menținând o greutate normală, făcând între 30 și 60 de minute de activitate zilnică, renunțând la fumat, gestionând stresul și mergând la controale regulate ale inimii.

Discutați cu medicul dumneavoastră dacă aveți întrebări despre cum să vă reduceți riscul de boli cardiovasculare.

 

 

 

 

 

anirokhttp://www.anirok.ro
Cum scriitorilor le este greu să îşi facă autobiografia, aşa şi nouă, ni se blochează, parcă, tastatura când trebuie să vorbim despre noi. Deşi în cazul articolelor cuvintele parcă vin de la sine, atunci când trebuie să ne descriem pe noi, parcă avem nevoie de un restart.

Articole asemănătoare

Comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

caută în site

Pagină de facebook

nu uita să citești

%d blogeri au apreciat: